Kabelky k nakousnutí, jedinečnost Eatme

      Značku Eatme jsem objevila náhodou a na první pohled jsem se zamilovala do veselých barev a nádherných vzorů ve tvaru plameňáků, papoušků nebo květin, které zdobí její kabelky. Je mi ctí, že mohu na Leron.cz představit unikátní kolekci kabelek s motivy z exotické přírody a děkuji jejich tvůrkyni Denise za poskytnutý rozhovor. Pojďte se s námi ponořit do pestrobarevného světa Eatme.:)

     Vzpomenete si, kdy jste poprvé začala uvažovat o tom, že byste navrhla svou první kabelku?

Přišlo to naprosto přirozeně. Začínala jsem s oděvní tvorbou a jeden z motivů, který jsem vymyslela na kalhoty, se ideálně hodil také na kabelku. Když jsem jí ušila, věděla jsem, že je to pro mě to pravé.  To bylo v roce 2008 a od té doby mě to nepustilo.  Látky postupně nahradila koženka, jednoduché střihy jsem vyladila do posledního detailu a pořád mě baví hledat nové varianty a možnosti…

Precizní ruční práce

 Co nebo kdo Vás při tvorbě inspiruje?

      Inspiraci nacházím každý den, třeba i v úplných maličkostech. Zásadní je ale pro mě hudba, na koncertech často přicházejí ty nejzajímavější nápady. Uvolním hlavu a všechny ty všední detaily se tak nějak skládají do těch správných obrazů. Nejdůležitější je, nezavřít se v ateliéru a vyrazit ven, čerpat inspiraci v přírodě, na výstavě nebo na ulici. Dokážete si ale určitě představit, jak to vypadá, když okukuji ženám kabelky, třeba v metru. J



 Papoušci
Exotická krása


Jaký kousek z Vašich kolekcí je Vaše srdcová záležitost a proč?

Jsou to většinou kousky z aktuální kolekce, ale je přeci jen jedna, která je pro mě výjimečná. V jedné z mála soutěží o tašku na přání jsem vytvořila pro výherkyni tašku inspirovanou prací Vasilije Kandinskeho. Byly to hodiny práce, protože sem ladila každičkou barvu kolečka, ale ten výsledek za to rozhodně stál. Na tu jsem opravdu pyšná.




Máte nějaký sen, kterého byste chtěla ve Vaší tvorbě dosáhnout?

Mým snem je věnovat se Eatme naplno. Nedávno jsem tak opustila manažerskou pozici v mezinárodní firmě a pracuji na jeho splnění.  Nyní se věnuji pouze navrhování a šití kabelek. Tak mi držte palce. J


 Kolibříci
Kolibříci


Jakou fázi tvůrčího procesu máte nejraději?

První z fází samotné tvorby je „průzkum“. Každá kabelka na míru, nebo kolekce vyžaduje důkladné prostudování tématu. Miluju zkoumání věcí kolem, je skvělé zjistit, jak vlastně létá kolibřík nebo jak úžasně barevní papoušci Ara můžou být.  Dalším z kroků tvorby, která mě opravdu baví je fáze, kdy motiv vzniká. Většinou mám představu, jak by měla kabelka vypadat, konečná podoba ale vzniká při samotném skládání a prostřihávání, tak aby všechny tvary a barvy perfektně ladily. A když se to povede, je to opravdu skvělý pocit. Vlastně mě to baví od začátku do konce. Je skvělé dělat to, o čem jste vždy snili. Prostě čistá radost. J


 Eatme

Komentáře

Oblíbené příspěvky